ÅÅH!

Halloj,
kände att jag behöver blogga :) tycker dock cilla är vääääldigt inaktiv just nu x)
måste ju bara säga att jag inte kan sluta dregla över hööks nya collektion eller hur det stavas... bara MÅSTE ha det!
men ja dressyr träning i fredags gick kanon fy f*n vad han var fin, lösgjord mjuk och arbetsvillig den träningen passade honom utmärkt!
igår var jag och min fina pojkvän i danmark för att fira min födelsedag :) fick en resa dit till tivoli i present i maj :) givetvis skulle något gå fel så mina glasögon gick sönder och fick gå med solglasögon hela dagen hehe, men ja sjuuukt fint där, ska ladda upp bilder senare :) kan säga att kunde inte fått en bättre present :)
idag vaknade jag och mådde skit, mådde illa, yr och jobbigt att andas.. vettifasen vad det kunde vara men ja mår lite bättre nu!
ikväll blir det hoppträning för Juri, utan mina glasögon i solglasögon HAHA får väl se hur det går x) ska nog lösa sig det med :)
nu ska jag sova en stund till så jag förmodligen orkar med träningen så ha det!
// Maja

Kommentarer
Postat av: Olivia

Var med och tävla om ett tagelarmband :)

http://oliviaalevin.blogg.se/2012/august/bloggtavling.html#trackback

2012-08-15 @ 22:13:08
URL: http://oliviaalevin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0