Hjälp,

Okej, ska tävla på lördag och vet inte vilken outfit jag ska ha till honom!
röd luva- rött schabrak med blå och vit kant+röd kavaj med blå krage eller vad man ska kalla det?
marinblått schabrak med vit kant med mitt namn på och marinblå luva+mörk nästan svart kavaj?
Svart schabrak med grå och rött kantband och svart luva med grå kant+mörk nästan svart kavaj?
Brunt schabrak med beige kant, och likadan luva+mörk kavaj nästan svart?
 
har lite att välja mellan och vet verkligen inte vilket jag ska ha :/ så lite hjälp uppskattas! beroende på vilken outfit det blir så blir det svarta eller bruna benskydd!
 
jaja idag har jag och felino varit på upptäcktsfärd, red över stubbåkern och ut på en grusväg, har inte ridit där innan så passade på idag :) red  så långt ner som möjligt på vägen och kom ganska långt, men sen blev det stenigt och låååångt gräs så vågade inte rida längre utan vände och red tillbaka, blev lite jobb på stubbåkern sen för honom med gummibanden, imorgon ska vi in till snappis och hoppa på grusbanan inför helgens tävlingar :)
 
// Maja

Kommentarer
Postat av: Natha

Va gärna med och tävla om en valfri grimma från hööks, max pris 100kr ^^

http://nathaliekvall.blogg.se/2012/august/tavling.html#comment

2012-08-01 @ 18:40:17
URL: http://nathaliekvall.blogg.se
Postat av: Maja P

Jag tycker du ska köra på det bruna, felino är så jäkla snygg i brunt :) :)

2012-08-01 @ 19:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0