Tävlingen osv..

Tävlade i lördags, gick rent av åt skoge, först och främst framhoppningen var nog den sämsta jag varit med om!
banan var dock rena drömmen tycker jag! men ja hoppade ett och två sen tog felino bettet och stack.. avbröt när vi inprincip rusat över hinder tre då jag inte ville bli ovän med honom, synd bara att det är dom gångerna vi får riven när han sticker sådär.. men vi strök andra klassen och körde hem, ja vi ska prova ett gummi/äppel pelham på honom och se om det kan hjälpa, orkar inte hålla honom då han verkligen blir övertaggad ibland hehe :) men ja nya tider nya tag :)
 
idag åkte jag med mormor både till khamn sbg och kstad :)
en sådan här fick följa med hem :D
även en stickad tröja, såååå skön och ett tunt lite genomskinligt linne, sen ett träningslinne :) + ett par mörkblåa skinny jeans :)
super nöjd, har verkligen världens bästa mormor hihi :)
Jaja nu ska jag vänta på att mamma kommer hem sen longera felino på stubbåkern film kanske kommer :)
// Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0