woop,

Tjenix, idag har varit en ganska seg dag hehe, först stiga upp vid nio typ, åkte till eko skulle köpa grimmor och röda benskydd, tror ni dom hade något av det? pfft nope! lite besviken.. åkte till stallbyggen tänkte att jo men dom har det nog där, inte det nej.. blev en repgrimma till kavat i allafall, sen hem rida felino på stubbåkern, gick ganska bra :) hittade dock en död räv... men ja sen trickträning och provning av nya grimman med lilleman :) senare åkte jag med min fina pojkvän och micke till stranden, varmt i vattnet så väldigt skönt faktiskt :) sen hämta hö, och nu har jag precis badat färdigt felino, en halv schampo flaska gick åt men vafan han ska ju till ''hemmaplan'' imorgon (där han kommer ifrån) och då får han ju se renare ut än vanligt ;) sen en liten skrittur på lilleman i repgrimman :D
Nu ska jag duscha, sen slänga mig i sängen för klockan ringer 05.30 imorgon -.- dags att åka till växjö, well uppdaterar imorgon om hur det gått :) håll tummar och tår :)
blev den röda outfiten :)
// Maja
´haha kollade igenom gamla bilder :) tycker ni om dessa headers?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0